poniedziałek, 3 lipca 2017

Kolekcja landrynkowa

Przyznam szczerze, że w pierwszej chwili nie byłam przekonana do realizacji pomysłu, który nakreśliła mi Pani Gosia. Błękit, pudrowy róż, białe kropki i spora ilość tekstu razem, na jednej powierzchni, niezbyt mieściły się w mojej wyobraźni... Ale podjęłam wyzwanie. I cieszę się, że to zrobiłam, bo z efektu, który udało mi się osiągnąć jestem bardziej niż zadowolona:-).









Pewnie białe tło lepiej podkreśliłoby landrynkowy charakter całej kolekcji... Ale nie miałam białego. Fotografowanie gotowych wyrobów, czasem bywa większym wyzwaniem od samego ich tworzenia;-). Pracuję nad tym, by mieć więcej tłowych opcji do wyboru.


18 komentarzy:

  1. Takie słodkie są te pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu landrynka jak się patrzy! Super jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie słodkie cukiereczki:)Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, jak człowiek przeczytał "landrynkowa" to się spodziewał cukierasków we wszystkich kolorach tęczy, a tu takie stonowane barwy :-P Słodycz jest, fakt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no tak, to takie oszczędne kolorystycznie landrynki, ale w najbardziej popularnych kolorach;-)
      Dzięki!

      Usuń
    2. To nie landrynki tylko pastylki pudrowe, o! :-D

      Usuń
    3. O dokładnie! Ale skojarzeniem z cukierkami wiedziałam, że byłam blisko:-D

      Usuń
  5. Czasami klient ma rację;) Wyszło bardzo fajnie choć za różem nie jestem:) Ale widziałabym zamiast różu np. fiolet lub zieleń:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię róż i są takie momenty, gdy niczym się go nie da zastąpić:-). Albo tak mi się zdaje:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Prawdziwa landrynka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo słodko, ale i z klasą. Dobrze, że pani Gosia powierzyła swoją wizję odpowiedniej osobie. Masz zdolne ręce :) Mistrzostwo detalu z tymi diamencikami w pudełku na obrączki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie miło mi to czytać:-).
      Wielkie dzięki!

      Usuń
  8. Dostałaś w palecie taki zbiór cukrów, że rzeczywiście mogło okazać się za słodko. Ale jest idealnie, landrynkowo w sam raz i bardzo lirycznie, i pasuje do wiersza Gałczyńskiego. Rewelacyjnie wybrnęłaś, i nie potrzeba białego tła, żeby zobaczyć, że to jest bardzo udany komplet weselny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie muszę powiedzieć, że lubię takie zadania, to jak rozwiązywanie łamigłówki - dostajesz elementy i trzeba poskładać z nich spójną całość:-). I niby na początku wydaje się, że nic do siebie nie pasuje, ale to tym bardziej mobilizuje do szukania najlepszego rozwiązania:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń